درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • thytytyt

    thytytyt

  • مصاحبه با جیمز لا تریریان، نویسنده

    مصاحبه با جیمز لا تریریان، نویسنده "رقص قلب"

  • بررسی کتاب تهاجم بالیوود توسط ریکاردو الکساندر

    بررسی کتاب تهاجم بالیوود توسط ریکاردو الکساندر

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
بررسی کتاب تهاجم بالیوود توسط ریکاردو الکساندر
  • تاریخ ارسال : شنبه 29 دی 1397
  • بازدید : 21 مشاهده

 

در یک فصل تقسیم داستان شما را جذب می کند، همانطور که در ابتدا، ما با John Palmieri زندگی می کنیم که در حال حاضر در بروکلی زندگی می کنند؛ او یک گیک و بیتلز عزیز در مدرسه متوسطه است و با حضور در کلاس یقه ی سفید پایین خود راضی نیست. چیزهایی که او را در جریان فانتزی آغاز می کند، توسط فرانک کاستلانو، فرمانده پیشین او، و توسط او مبارزه می شود. او فرانک را می کشد، که ظاهرا فراتر از جان است؛ دهان درخشان تر، خانه بزرگتر، همراهان بیشتری، موارد بهتر، از جمله، توجه به خانم جوان که او را به طرز محسوسی پرورش می دهد - Samantha.

 

تجربه واقعی شروع می شود زمانی که سرنوشت با زندگی او برخورد می کند، با یک بدبختی، جان پرت کردن جان. در نقطه ای که جان به وجود می آید، او در حضور موازی به پایان می رسد، جایی که او تا اواخر دهه 1950، هند منتقل می شود. او به عنوان چند ساله Raj Scindia، حاکم در خانواده مشهور هند بیدار می شود. به طور معمول، او در ابتدا با حمل و نقل ناگهانی خود به زندگی کاملا فرهنگی و فرهنگی با چند دقیقه پس از گذراندن چندین بار تغییر می کند، زیرا او تلاش می کند سرش را بر آنچه که اتفاق افتاده است، بپوشاند.

 

در عین حال، همانطور که جان به زندگی جدیدش اقتباس می کند، متوجه می شود که او به طور ناگهانی موجودی را که دائما از آن انتظار دارد، وجود دارد که در حال حاضر شامل پول نقد، ثروت، خانم های مضطرب و مزایای گسترده است. در هر صورت، فقط به عنوان ثروت و علاقه مند، حاکم که جان جان کنترل خود را به تصویب رساند، به همین ترتیب، چندین مسئله شگفت انگیز را شامل می شود، به عنوان مثال، به عنوان یک زن جوان از طریق ازدواج از قبل سازمان یافته قفل شده است، ، دوسال گریز، همانطور که یک دانشآموز سال دوم در مدرسه طراحی مهندسی مکانیک بود. در نهایت، انتخاب بهترین شرایط جدید او، جان به عنوان جانشینش زندگی جدید خود را مورد توجه قرار می دهد؛ او تاکید می کند که عارف و اجتماعات بسیار نگران نیست، زیرا زندگی جدید او بیش از حد مهم است تا زمانی که او با نزدیکترین همراه شریک زندگی تضمین شده او، Ankita و بلافاصله بر سر پاشنه برای او که در فرهنگ جدید خود را ارائه می دهد صعود به مسائل متعدد است. در حالی که به دنبال رویکردهایی برای غلبه بر او هستیم، جان با پیوستن به یک گروه مجاور به ملودی موسیقی حمله می کند و از یادگیری وسیع خود از ملودی های بیتلز استفاده می کند تا از جمع آوری "بیتس" به "بیتلز"، باعث شود او و نسل او جمع شوند، از این رو ساختن جهان موازی با پخش بولیوول بیتلز. بدین ترتیب، گزاره تازه کشف شده خود را با پیامدهای شگفت انگیز همراه می کند، چرا که داستان پیشرفت هایی را با موقعیت هایی که موازی موازی با بیتل ها بوده است.

 

در نهایت، طرفداران تهاجم بالیوود، خواننده متقاعد کننده ای هستند که انرژی خلاق را با یک ماجراجویی در حال تغییر به سن بلوغ درگیر می کنند. این یک ترکیب پیروزمندانه با ترکیب منحصر بفرد بیتلمنیا، احساسات، دراماتیک، طنز، اجزای خواب و شخصیت های جذاب، به ویژه راج / جان بود که به نظر می رسد به تولد دوباره نامشخص جان لنون بود. این امر برای افرادی که تصور تخیل یا YA را دوست دارند، مفید است.