درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • thytytyt

    thytytyt

  • مصاحبه با جیمز لا تریریان، نویسنده

    مصاحبه با جیمز لا تریریان، نویسنده "رقص قلب"

  • بررسی کتاب تهاجم بالیوود توسط ریکاردو الکساندر

    بررسی کتاب تهاجم بالیوود توسط ریکاردو الکساندر

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
مصاحبه با جیمز لا تریریان، نویسنده
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 30 دی 1397
  • بازدید : 31 مشاهده

 

جیمز تریرین در میشیگان تصور می شد و قبل از پیگیری خورشید به مونویی، سانتا فه، نیومکزیکو و کالیفرنیا، بخش بزرگی از ابتدایش، بسیار طولانی در شمال غربی طوفانی بود. یک مقاله نویس مشتاق، جیمز با کارآفرین لوی هانتر از 434 کلاس محبوب فیلمنامه در UCLA رفته است. جیمز در حال حاضر زندگی می کند و در سن دیگو می نویسد و با دانشگاه کالیفرنیا سان دیگو کار می کند.

 

تایلر: با تشکر از شما، جیمز، برای رفتن همراه با من امروز. برای شروع، OK به سرعت به ما اطلاع دهید که رمان جدید شما، "حرکت قلب" چیست؟

 

جیمز: "حرکت قلب" داستان عاشقانه و داستان در مورد جاذبه است. شخصیت اصلی مایکل یک هنرمند حرفه ای پرارزش است که یک زندگی خوشحال است که همه تغییرات ناگهانی پس از گذشت حرکت خود به همراه همسر مارگو انجام می شود. جایگزینی او الیزابت کاملا معکوس از مارگو است، که بانوی سخت وحشتناک بود. مایکل از طرف الیزابت غرق می شود و زمانی که او به او نگاه می کند، پاشنه بلند می شود. مسئله این است که مایکل یک همجنسگرا است که در ارتباط طولانی با دوستش، دیوید است.

 

تایلر: جیمز، آیا شما می گویید که خود هنرمند هستید؟

 

جیمز: نه من یک هنرمند نیستم، بلکه از رقص شگفت انگیز و اجرای عبارات قدردانی میکنم.

 

تایلر: فکر کردید که "حرکت قلب؟" کجا انجام دادید؟

 

جیمز: این یک فکر بود که من برای یک کلاس نوشتن آزمایشی که سالها پیش برگزار شد، جالب بودم. من نیاز به نشان دادن این که همه از نظر قلب مشابه است. صرف نظر از هویت ما و یا ما که ما را گرامی می دارند، ما به طور کلی مشکلات و تصمیمات مقایسه ای را در زندگی روزمره ایجاد می کنیم.

 

تایلر: بدیهی است، این کتاب صرفا در مورد حرکات پرجنب و جوشش نیست، با این حال درباره شایستگی و اینکه چگونه عشق میتواند تغییر کند. من به ویژه به این موضوع که شخصیت اصلی، مایکل، همجنسگرا و دوست داشتنی، دیوید، به شدت آسیب می بینم، اما پس از آن شروع به نگاه همه ستاره داران در همجنسگرای زنش، الیزابت. آیا فکر می کنید این کار برای یک فرد کارآمد است تا همه افراد ستاره ای که در هر دو جنس دیده می شوند نگاه کنند؟

 

جیمز: بله من تعداد زیادی از ما برای افرادی که اشتباه می کنند، عواطف مشابهی دارند، کسی که با آن ارتباط برقرار می کند، یا افرادی که ما می دانیم جمعیت عمومی در زندگی ما تأیید نمی شود، بنابراین اغلب ما به راحتی احساسات ما را پوشش نمی دهیم . برای وضعیت مایکل، تحقیق این است که آیا او برای الیزابت احساسات دارد یا خیر، آیا او میتواند هویت خود را برای تحقیر تغییر دهد؟

 

تایلر: در رمان، مایکل به سادگی به شخصیت و گرایش جنسی خود نمیپردازد. آیا شما فکر می کنید که مایکل واقعا همجنسگرا است یا اینکه بعد از مدتی تنش جنسی فرد می تواند تغییر کند؟

 

جیمز: برای چند نفر شخصیت جنسی یک تصمیم است. به عنوان مثال، چند نفر زندگی خود را تمام زندگی خود را نه هویت خود را از آن که از خودشان تردید دارند. بسیاری از مردم زندگی دوگانه زندگی می کنند، اما این یک بحث کاملا فوق العاده است. مایکل همجنسگرا است، با این حال جاذبه ها می توانند هر یک از ما پرسش هایی را که ما در مورد آن نیاز داریم، مطرح کنیم.

 

تایلر: یکی از شخصیتهای مادر مایکل، سالی، میگوید: "شما نمیتوانید کسی را انتخاب کنید که شروع به دیدن همه ستارهها میکند، اما میتوانید انتخاب کنید که با آن چه میکنید." آیا برای دولت مناسب است که موضوع کتاب باشد؟ آیا تحقیق درباره توضیح این که چرا این کتاب را تشکیل دادید، مورد بررسی قرار گرفت؟

 

جیمز: "حرکت قلب" موضوعی را بررسی می کند که گاهی اوقات عشق را برای همه ما شوکه می کند. آنچه ما با آنها انجام می دهیم، تصمیماتی است که ما باید انجام دهیم. من علاوه بر این نیاز داشتم که نشان دهد که با توجه به تعهد قلب، ما همه معادل آن است، صرف نظر از هویت ما و یا اینکه چگونه ما خودمان را مشخص کنیم.

 

تایلر: تا کنون، افراد در حال رمان به رمان و به ویژه اشخاص حساس و شخصیت جنسی واکنش نشان داده اند؟

 

جیمز: من از افرادی که من با آنها صحبت کرده ام، بسیار مثبت بوده ام. مایکل یک مرد همجنسگرا است همانطور که ممکن است، "حرکت قلب" یک داستان در مورد تمسخر و جاذبه است. یکی از خبرنگاران به من افشا کرد که او تصور کرد که یک کتاب مناسب برای دختر دبیرستانی او خواهد بود که در مدرسه به عنوان یک قطعه از بررسیهای متنوع او استفاده خواهد کرد. من راضی بودم که این را شنیدم چون عمدا داستان را برای گفتن با همه افراد صحبت کردم. این یک داستان جالب و سالم است و به روز رسانی برای همه در مورد تمرینات که ما باید در طول زندگی روزمره یاد بگیریم.

 

"حرکت قلب" یک نوع راحت را با نوعی از شخصیت بنیادین همجنسگرا روانه می کند، با این حال فرض می کند که او ممکن است با یک خانم اشتیاق داشته باشد. من تصور می کنم تعداد زیادی از افراد می توانند با وضعیت مایکل شناسایی کنند؛ به طوری که در کل ما احساسات پرشور را انجام می دهیم.

 

تایلر: جیمز، چه می توانیم انتظار داشته باشیم بعد از قلم شما

 

جیمز: کتاب بعدی من، که من در حال حاضر در حال گرفتن یک عکس است، یک کتاب آموزشی در مورد روش متداول ترین است